poniedziałek, 2 listopada 2015

Pudła na przydasie

Kartkuję, scrapuję, na kolejne hobby - decoupage ani czasu, ani miejsca w mieszkaniu już nie ma ;)
Więc cóż zrobić, jeśli kilka pudeł i pojemników do przechowywania papierów i przydasi jest z surowego drewna / płyty mdf i należałoby się nimi w końcu zająć?
Dla mnie rozwiązaniem są farby kredowe Daily Art.
Użyłam dwóch odcieni: Vintage: Pastel Violet i Vintage: Milk.
Do tego kilka ozdób zrobionych metodą transferu i na koniec warstwa lakieru satynowego.

Polecam warsztaty w Stonogi.pl właśnie z używania farb kredowych.
Skoro ja - kartkująca - ogarnęłam i ozdobiłam już kilka pudełek, 
to każdemu się uda :)





Ze sklepu Stonogi.pl użyłam:

Farba kredowa "Vintage", Milk, 100 ml [Daily Art] Farba kredowa "Vintage", Pastel Violet, 100 ml [Daily Art]Farba akrylowa Daily ART, 001 Biała, 50 ml
Lakier do decoupage satynowy Daily ART, 300 ml Żel do transferu, Transfer Gel [DCFTR100], 100 ml Pędzel nylonowy płaski, Decoratorium #6

Pozdrawiam!
Aka


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)