wtorek, 9 lutego 2016

Złote serce mam;)

Ale jak się przyjrzeć dokładniej, to ono jednak bardziej czerwone jest;)


Kolejny rok mam zaszczyt współpracować ze Stonogi.pl.
I jak już zdążyliście zauważyć, wiele nowego w tym roku Was czeka,
jest nowe DT, są nowe inspiracje i będą nowe wyzwania.
 I mam nadzieję, że będziecie się bardzo dobrze z nami bawić:)

Oto moja pierwsza praca (w nowym składzie DT) - "my sweet Valentine" i jednocześnie inspiracja
do trwającego właśnie wyzwania Love is in the air (o zasadach można poczytać tutaj).


Jako bazę wykorzystałam drewniane serce.
Najpierw nakleiłam pomięty szary papier, który z kolei pomalowałam białą farbą akrylową.


Po wyschnięciu wykorzystałam czerwoną mgiełkę, a następnie chcąc wzmocnić kolor
potapowałam gdzieniegdzie gąbką zamoczoną w czerwonej farbie akrylowej.


Kolejny etap to złocenie brzegów i papierowych zgnieceń, chlapanie białą akrylówką i złotą ecoliną
oraz naklejanie ozdób (napisu, mikrokulek i papierowej róży itp). Na koniec przymocowanie sznurka.
I oto zawieszka w kształcie serca gotowa:






Pozdrawiam serdecznie i zachęcam do podjęcia wyzwania.

http://stonogi.blogspot.com/2016/02/wyzwanie-stonogipl-love-is-in-air.html

Izabella z Krainy Wyobraźni.


Użyte materiały:

Zawieszka serce 20 cmFarba akrylowa Daily ART, 001 Biała, 100 mlMgiełka Daily Art, Mixed Media Vintage Spray, 11 czerwień wenecka, 30 ml

Farba akrylowa Daily ART, 023 Szkarłatna, 100 mlPatyna postarzająca [K3P16G], ZłotoMikrokulki Deko-Balls średnica 0.5 mm, metaliczne złote, 50 g [9112295]
 Farba akwarelowa w płynie, Ecoline 801 Gold, 30 mlZestaw elementów tekturowych, Napisy My sweet Valentine [Wycinanka]Pędzel gąbkowy okrągły, 30 mm
 Pędzel płaski Crafter's Choice, Gold Taklon 0.375"Klej Magic - tuba z aplikatorem 45 gPianka dystansowa 3D, kostka 3 mm, 306 szt. [DPKD-002]

7 komentarzy:

Dziękujemy za komentarz :)