wtorek, 29 marca 2016

Wiosenne chlapanie



Witam wszystkie kreatywne dusze, mam nadzieję, że i do Was zawitała nareszcie słoneczna wiosna:)
W takich właśnie klimatach przygotowałam dzisiejszą inspirację.
Wzięło mnie na chlapanie, bo zapragnęłam stworzyć odrobinkę własnego tła, do czego i Was zachęcam -
 to świetna zabawa, a efekty mogą pozytywnie zaskoczyć.
Pod ręką miałam mgiełki Daily Art, wybrałam te w wiosennych barwach. Po chlapnięciu rozcieńczałam je wodą, a po wyschnięciu, cały kartonik przeprasowałam (po lewej stronie) żelazkiem.
Na koniec dekoracja kartki, ale taka minimalistyczna, aby "wychlapane" tło było widoczne;) 


W trakcie pracy wykorzystałam ze Stonogi:

Zestaw papierów do scrapbookingu, Jak we śnie, bloczek 12x12Papier do scrapbookingu 12x12, Jak we śnie 02Tusz pigmentowy Latarnia Morska, brązowy
Mgiełka Daily Art, Mixed Media Vintage Spray, 05 żółty, 30 mlMgiełka Daily Art, Mixed Media Vintage Spray, 11 czerwień wenecka, 30 ml
Mgiełka Daily Art, Mixed Media Vintage Spray, 31 wiosenna zieleń, 30 mlMgiełka Daily Art, Mixed Media Vintage Spray, 25 błękit nieba, 30 ml
Pianka dystansowa 3D, samoprzylepna, 1 mm, 400 szt. [5009]Klej Magic - tuba z aplikatorem 45 g
Pozdrawiam wiosennie - Izabella z Krainy wyobraźni.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)