piątek, 1 lipca 2016

Kartka z pamiętnika TandiArt we wspólpracy z dwuletnią Nandi + video// Art Journal Page with help of my 2 year old daughter Nandi + video

Witajcie Kochani!

Dziś przygotowałam dla was wpis do pamiętnika artystycznego, w którym pomogła mi moja dwuletnia córeczka:) Uwielbiam podpatrywać dzieci jak rysują i malują, bo nie mają strachu, że coś nie wyjdzie. Ich niesamowita wyobraźnia sprawia, że zwykła kreska jest cudownym kwiatkiem:) Bardzo dużo można nauczyć sie od małych artystów:) Także zaproście swoje maluchy do zabawy, nie martwcie się o efekt końcowy tylko cieszcie się procesem i wspólnie spędzonym czasem:)

Tym razem bawimy sie farbkami akrylowymi Daily ART Polska na czarnym gesso. Zapraszam na film!

Hello Friends!
Today I prepared for you a journal page which I created together with my 2 year old. She helped me in the beginning by making marks. It was fun and interesting :) We should all learn from children as when they create they are not scared of white page and they enjoy the process! So invite your little ones and have fun!
This time I was playing with Daily ART Polska paints on the black gesso.
And I have video too!!!


VIDEO TUTORIAL:



Oto nasza wpópraca, która dała świetny początek do dalszego tworzenia:)
Here is a result of our collaboration:) Great starting point for a page!






Okładkę pamiętnika rózwnież zaprojektowałam używając tej samej techniki:)
I designed the cover of my journal using the same technique.



Użyłam produktów:
I used following products:






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)