niedziela, 20 listopada 2016

Pojemnik na media

Cześć, tu Aka.
Potrzebowałam pojemnik, w którym zmieściłyby się mgiełki, perełki - wiadomo - najlepiej przechowywać je na stojąco, a nie wrzucone do pojemnika z innymi mediami.
Swoją skrzynkę postanowiłam pomalować farbami kredowymi,
a potem ozdobiłam przy użyciu transferów i perełek w płynie.
Na końcu zabezpieczyłam całość satynowym lakierem.

A widzieliście już, że w sklepie dostępny fartuszek do pracy z mediami?
Oczywiście w takowym pracowałam nad moją skrzyneczką :)





Ze sklepu użyłam:

Farba kredowa Vintage, mleczna kraina, 100 ml [Daily Art] Farba kredowa Vintage, groszek, 100 ml [Daily Art]
Perełki w płynie Daily ART, błyszczące białe, 25 ml  Lakier do decoupage satynowy Daily ART, 30 ml Pędzel nylonowy płaski, Decoratorium #12
Medium do transferów Daily ART, 60 ml Papier do transferu A4 ITD T60-012, Listy Papier do transferu A4 ITD T60-011, Carte Postale Maska Latarnia Morska, Kółeczka, ser
Fartuch ochronny Daily ART Pędzel gąbkowy okrągły, 30 mm

Twórczego tygodnia Wam życzę!


1 komentarz:

  1. o właśnie takie coś potrzebuję!!bo moje mgiełki często lecą z półki :)rewelacyjny efekt 3-wymiaru :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)