poniedziałek, 10 lipca 2017

W moim świecie...

Witajcie w to deszczowe popołudnie !
Pogoda nie rozpieszcza, więc przyniosłam Wam trochę złota.

Dziś mam dla Was deskę z oprawionym zdjęciem.
Warstwowo i przestrzennie, wszystko utkane papierami 7 dots, 
pastami satynowymi i mediami od Finnabair.


 Uwielbiam tworzyć na papierach 7 dots, idealnie nadają się do techniki mixed media, ponadto nawet w czystej postaci się bardzo klimatyczne i mają to coś!


Całą pracę podmalowałam pastami satynowymi. 
Uwielbiam je! Nadają każdemu projektowi faktury i klimaty.
Początkowo paste nakładałam gąbką przez maskę, później używałam pędzla.


Oczywiście nie mogło zabraknąć chlapnięć. 
One zdecydowanie zapełniają kompozycje.


Udanego tygodnia Wam życzę!!!!




http://www.stonogi.pl/granulki-strukturalne-finnabair-ingredients-stones-963705-p-21226.html  http://www.stonogi.pl/granulki-strukturalne-finnabair-ingredients-mini-stones-963712-p-21227.html

   



  
         








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)