poniedziałek, 14 sierpnia 2017

Kolorowa tabliczka z trybikami - farby kredowe i brokaty w jednym projekcie!

Lubicie tworzyć nieszablonowo? Łączyć preparaty, które teoretycznie nie powinny iść razem w parze? Ja to uwielbiam! Tym razem wybór padł na farby kredowe + brokat! Twórcze szaleństwo bez ograniczeń. 


Do zrobienia tła wykorzystałam dwie farby kredowe Vintage - kolor Biscay Bay oraz Charcoal Black oraz świetną maskę Daily Art - Gears 1.
W dalszym etapie w ruch poszły brokaty Daily Art - fantastycznie delikatne i sypkie. W palecie nie zabrakło moich ulubionych kolorów - brokat brąz oraz miedź. Brokat przykleiłam na klej do złoceń. W twórczym szale postarzyłam i poprzecierałam całość, upiększyłam dekorami - trybikami tekturkami. Widoczne na tabloczce motywy pisma oraz strzałki powstały w opaciu o stemple.
Tarczę zegarową wykonałam z masy superlekkiej odciskając wzór w foremce silikonowej. Zabawę z farbami kredowymi oraz brokatami uważam za udaną :P Natchnęła mnie do kolejnego mixmediowego projektu.







Zapraszam Wszystkich do szaleństw mixmediowych!
Pozdrawiam
Ania Korszewska


1 komentarz:

  1. Świetna praca, lekka i letnia. Kojarzy mi się z lekko pordzewiałym płótnem leżakowym :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)