wtorek, 10 października 2017

Organizuję się !





Witajcie kochani !
Dziś mam dla Was zestaw, który pomoże mi w zagospodarowaniu przestrzeni na biurku.
Niewiele potrzebowałam do ich stworzenia. 
Farby akrylowe matowe - to cały sukces!
Pięknie kryją, mają  matowe wykończenie i po wyschnięciu są permanentne. 
Nie odpryskują i mają bardzo bogatą gamę kolorystyczną. 



Pudełko bez wieczka okazało się idealnym rozwiązaniem na przechowywanie stempli i drobiazgów.
Miętowy kolor jest moim faworytem, delikatne przetarcia ukazują jego piękno.



Na koniec dodałam satynowych past strukturalnych: bursztynowej i jaspis! 
Tak! One są niesamowite !!!


Tą samą kolorystykę użyłam w moim Miodowym Plastrze!
Drewniane pudełko na zdjęcia bardzo mediowe i bogato zdobione.
Zdradźcie koniecznie jak przechowujecie swoje zdjęcia. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)