piątek, 12 stycznia 2018

Otulona mgiełką

Cześć!
Jak mija Wam piątkowe popołudnie? Właśnie podążam do Szczecina i pomyślałam, że to świetny czas na nadrobienie zaległości.

Jak wiecie niebawem 15 DWC, który jest moim corocznym przystankiem. Początkowo jako uczestnik warsztatów, prowadzący pokaz, obecnie jako prowadząca warsztaty i pokazy.

To miejsce kojarzy mi się z rozwojem,  niezwykłą atmosferą, gwarem i przednią zabawą!!!

Myślę, że trzeba tam być :) Oczywiście JA będę. Mam dla Was taga, który będziecie mogli zrobić na pokazie m&t we Wrocławiu.


Zapraszam Was w sobotę godz.12.00 startujemy !!!
Liczba miejsc ograniczona.


Zabawa z embossing, całość oblana mgiełkami i przetarta pastą satynową.
Co urzekło mnie w mgiełkach ?
1. kolory
2. pięknie się rozprowadzają 
3. nadają się do zabaw z tkaniną !!!



Użyłam:









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękujemy za komentarz :)