czwartek, 1 lutego 2018

Kartki z shakerami na trzy sposoby - kolekcja Birdsong Mintay Papers

Witajcie! Mimo, że za oknem wciąż zimno, szaro i ponuro to w mojej głowie już zawitała myśl o wiośnie, a dzięki niej powstały takie oto trzy kartki:


Wszystkie kartki zawierają shakery oraz zostały zrobione z jednej kolekcji papierów, którą jest: Birdsong od Mintay Papers. W kolekcji tej znajdziemy mnóstwo elementów do wycinania, przez co bardzo łatwo stworzyć kompozycję. Ponadto pięknie współgrają one ze sobą kolorystycznie :)

Tym razem postawiłam na shakery - trzy różne kształty i myślę, że każdy z nich ma coś w sobie. Folię do shakerów również kupicie w Stonogach.





Wnętrza shakerów wypełniłam białymi opalizującymi cekinami, oraz brokatem. Odstające elementy przykleiłam na kostki 3D. Kartkę uzupełniłam perełkami w płynie.


Mam nadzieję, że kartki zainspirują was do zabawy z shakerami, oraz kolekcją Birdsong! :D

Pozdrawiam i życzę milutkiego dnia~
Ada




2 komentarze:

  1. Cudne! I jakie pozytywne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! Uwielbiam shakery! :D Kolekcja wpadła mi w oko - trzeba się zaopatrzyć ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za komentarz :)